lørdag 31. oktober 2009

Kurs

Jeg synes det er veldig inspirerende å gå på kurs. I løpet av fjoråret rakk jeg å få med med hele 3 helgekurs i Bergen, på Quiltekroken. Det var knallkjekke kurs, men mye å gjøre.



Dette er fra kurset "Romslig nett". Det er et stort godt nett med mange lommer inni. Midtstykket er sydd på papir, denne siden et hjerte og på andre siden er det en vindmølle.


Siste kurset jeg gikk på sist høst var et teppe som heter "Stjerneblomst". Det var masse arbeid med hver stjerne, så hos meg ble det til en duk på kjøkkenbordet. Derfor kaffekoppene som er applikert på.



Det første kurset jeg gikk på var "Stor reisebag". Den er virkelig stor og god. Men her skal du jammen være venn med trekantene, for det er mange som skal passe sammen. Ble veldig godt fornøyd med sluttresultatet.

Ingen kommentarer: