søndag 11. juli 2010

Forsinka geburtsdagspresang.

I april hadde min søster geburtsdag. Ho er alltid takknemlig for å få noe jeg har laget. Men på den tiden var det litt hektisk her, så jeg sendte bare et bilde av denne toalettmappen til Bente Malm med beskjed om at den  ville komme seinere. Samtidig spurte jeg om fargevalg (tenkte jeg skulle slippe unna den biten), men fikk beskjed om at det var det samme. Neste helg reiser vi sørover på ferie og da skal jeg ha med meg presangen.  Håper ho blir fornøyd.

Vil samtidig ønske alle som er innom her en riktig god sommer.
ANNE LISE

7 kommentarer:

Bente sa...

Så flott toalettmappa du har sydd.
Fargevalget var nydeleg, denne vil nok søster di bli glad for.

Ha ein god sommar du og;-)

Laila sa...

Kjempeflott! Denne blir heilt sikkert godt mottatt.

Siv sa...

Wow, så flott den var, Anne Lise!!! Tror nok at ho blir kjempe fornøyd, blir jo så flott når dere skal på tur til høsten...:o))...God sommer til deg og dine også!!!!

toja sa...

Din søster setter nok pris på denne ja! Det er en flott toalettmappe og fargene du har valgt er skjønne!

Eli Anita sa...

Så fin toalettmappe du har sydd; tenker din søster satte pris på den :-) Fine vesker og løperen i blått er også kjempefin :-) Ha en fin uke !!

Anonym sa...

Dette ser helt supert ut, og jeg gleder meg til å fylle den opp.....

Siv sa...

Her var mye fint! Hjerteløperen lenger nede her er kjempeflott! :o)
Jeg legger meg til som følger, håper du synes det er greit.