onsdag 24. august 2011

En forsinka geburtsdagspresang.


Så endelig er veska ferdig!
Jeg fikk et burtsdagsønske tidlig i våres, med ønske om en veske til å ha skrått over skuldra. Det tar, som vanlig, tid for meg å finne stoff som kan passe. Hele sommeren har gått, men nå er den endelig ferdig.  Så spørs det bare om mottakeren vil ha den.  Usikker, men da får jeg starte på en gang til, og denne kan selges.  Så det ordner seg nok, den ene eller andre veien......
Det mangler kun noen pynteknapper her og der på denne veska. Skal ha noen treknapper, men det har jeg glemt å ta med til Paris og de butikkene jeg har vært i her nede, har de ikke noe jeg vil ha. Men gir ikke opp ennå....


Ønsker alle en fortsatt fin uke!

ANNE LISE

11 kommentarer:

Anne-Grethe sa...

Flott veske i nydelige farger som er godt komponert på veska. Denne tror jeg faller i smak! Lykke til med overrekkelsen.

Bjørg sa...

Jeg syns vesken er veldig fin. Det er klart den blir godt mottatt!

Tone sa...

Denne vesken likte jeg godt. Flotte farger også! :)

jofridsquilt sa...

Likte denne godt. Flotte farger. Klem Jofrid

Siv sa...

Så fin den vart, Anne Lise!!! Du er så flink til å sette sammen farger...:o))... Stor klem Siv

LindaQuilt sa...

Kjempefin skulderveske! Får håpe du finner de knappene du vil ha - ellers får du finne en aktuell nettbutikk!
Klem fra LindaQuilt

Elisabeth Solum sa...

Så flott veske i delikate farger!
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Og at du vil være min nye følger. Kan ikke se at du ble registrert.
Første gang jeg er inne på bloggen din, mye fint og spennende her. Skal se nærmere på den. Er din nye følger!
Og legger deg på blogglista mi.
Fortsatt god kveld! :)

karinanna sa...

Kjempeflott veske, likte fasongen veldig godt. Kan jeg spørre hvilket mønster du har brukt. Har en del mønster på posevesker, men finner ikke helt den riktige fasongen syns jeg. Ha en fortsatt kjempefin uke.

Siv sa...

Knallfin veske i gode farger! Denne likte jeg veldig godt! :o)

Solveig Bloch sa...

vil ha den??? Jøsse navn da,klart hun vil. Veska er jo superflott! ;o)

LeKaQuilt sa...

Vesken er kjempe fin :o) Herlige stoffer.