onsdag 30. november 2011

Små punger

I dag ble vi invitert bort på middag. Det var helt skønt. Når jeg så ikke finner noen fine blomsterbutikker i min nærhet, må jeg finne på noe annet. Det er 2 barn i familien, en gutt 5 år og ei jente 8 år. Har lenge tenkt å sy noe til de......
Hadde ikke lange tida på meg, men heldigvis kom mora til å nevne at de skulle hatt en pengepung. Da var problemet mitt løst.
Med bare etpar timer til rådighet ble resultatet slik:

Helt enkle punger.  
De ble tatt i bruk med en gang. 

Ha en fortsatt fin kveld !
ANNE LISE

6 kommentarer:

Googy Girl sa...

The purses are just gorgeous, i bet they were thrilled

what is Skant / Skont?

Trines hobby sa...

Kjempesøte, heldige barn!
Trine

Lindas hobbyhjørne sa...

Så fine de er og de kommer sikkert til å bli kjempeglad :)
Ha en god natt :)

Elisabeth Solum sa...

Så nydelige punger i herlige stoffer!
Barna ble sikkert kjempeglade! :)

Rita sa...

Hei! Kjekke punger som kan brukes til det meste. Ha en fin søndagskveld!

Anonym sa...

Disse var fine, og du har jo bestandig ett eller annet for hånden. Flink jeg også, som kan kommentere dette.
Klem fra "lillesøster"