søndag 22. april 2012

Meshwork

Sist onsdag var ei venninne og jeg på besøk for å lære oss meshwork.
Har sett på denne teknikken noen ganger og synes det ser veldig avansert ut. Ei quiltevenninne  gikk  på kurs på årsmøtet. Kom tilbake og så det var kjekt og da ville vi prøve.  Dette var veldig kjekt og her ser dere resultatet:

 Dette er min prøvelapp. 
 Den går selvfølgelig i blåtoner. 
 Nå gjenstår bare å finne ut hva jeg skal bruke den til. 
"Læremesteren vår" har brukt den framme på lokket på ei veske. 
Det ble veldig fint.
Får gå i tenkeboksen en stund....

ANNE LISE

3 kommentarer:

Trines hobby sa...

Meshwork er lekkert, jeg brukte min til sofapute:)Ditt mønster ser mye vanskeligere ut, sikkert lekkert på veske ja :)

Laila sa...

Dette blir heilt sikkert supert på ei veske. Flott var det i alle fall...

toja sa...

Så flott det var. Dette har jeg også lyst til å lære meg!