onsdag 12. desember 2012

Min SSCS pakke er kommet.


Jeg har i år igjen meldt meg på Chookyblue sin SSCS (Secret Santa Christmas Swap).
Jeg fikk sendt min gave til Australia helt på siste frist. Men kan ikke vise den ennå, da det er en julegave. I denne "Swap"en skal det være en skikkelig julepresang og en julepynt. Min mottaker, Leanne, har fått pakken, så jeg kan røpe julepynten, 2 julekuler fra Arne og Carlos.


Jeg mottok min pakke fra Australia for snart 14 dager siden.  Det er flere pakker som skal under juletreet, og den jeg kunne åpne er fine juletrepynt. Tusen takk til Jeanette, med denne bloggen.  Ta gjerne en tur over til henne og se, hun  har utrolig mye fint å vise fram, masse flotte bilder. 
Nå venter jeg bare på julaften.


Det lå med et flott julekort som var brodert - stilig.
Likeledes er merkelappen på pakken brodert - veldig fin.
En smart idè, men tror jeg må begynne allerede i januar hvis jeg skal gjøre det....


ANNE LISE




3 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Så flotte julekuler! Har lenge tenkt på lage noen ..
Koselig med broderte kort og spennende med pakker i posten!
Ha en koselig førjulstid! :)
Klem Lisa

Chookyblue...... sa...

I am sure Leanne will love the balls.......I have some special ones like this too......

Leanne sa...

I LOVE my Christmas baubles they are beautiful.