onsdag 14. mai 2014

Noen bestillinger.


Nå har flere bestillinger ligget "på vent" en god stund.  Ville prøve å få disse ferdige.
Her er resultatet.

 Disse toalettveskene er fortsatt like populære.  
Jeg syr de mest og gir bort, men av og til kommer det venner og spør om jeg kan sy. 
Synes jo det er kjekt at folk liker det jeg lager......så da blir det som regel et ja....... 


Ei venninne av min datter, ønsket seg en vårlig løper.  
Da ble dette resultatet. 
 Blomsten er hentet fra et AnnAKa mønster.

Nå nærmer det seg raskt vår nasjonaldag.
Vil derfor ønske alle en riktig flott 17.mai.

ANNE LISE




6 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Kjempesøte toalettvesker, og så flott løper! Ja, den gav skikkelig vårstemning den. Veldig stilig!
Ha en god 17. mai, du også! :)
Klem Lisa

Birthe Marie sa...

Toalettveskene dine er bare sååå fine! ...og vårløperen var veldig stilig! Ha en fin 17 mai. :-)

bentetove sa...

En fin 17 mai til deg også! Kjempefine toalettvesker og løper.

Grethe sa...

Så nydelige toalett mapper forstår godt at mange vil ha slike.
Ha en riktig god 17. mai feiring.

Rosehagen sa...

Hei;)
Å så lenge siden jeg har vært innom bloggen din;) Kjempekoslige toalettmapper og flott løper. Koselig når noen bestiller eller aller helsk kjøper av syoverskuddet;) Håper hånden din er bedre;) Jeg ble operert i et kne i februar. Ble sittende i en stol i 6 uker, med et blått, hovenet bein i 60graders vinkel;(
Ny MR i går, litt spent på hvordan det ser ut!!
Kos deg med alle de fine stoffene du kjøpte på årsmøtet til NQF.

Klem fra Ann-Mari

Quilt och Söm sa...

Idag har jag hittat igen din blogg, mycket fint! Jag kommer tillbaka!
Helene, Quilt och söm