mandag 6. september 2010

Byveske igjen.

Nok en gang har jeg fått forespørsel om å sy en "Byveske". Tror jeg snart kan dette mønsteret utenat. Men så er det dette med å si nei. For meg er det veldig vanskelig, samtidig som det er kjekt at noen liker det jeg lager. Noen som kjenner seg igjen i situasjonen???
Vel, denne skal være til en bestemor med 6 barnebarn, og alle skulle ha plass på veska. Da måtte det bli litt små bilder og flere på hver side.  Men resultatet ble bra og jeg håper den som får veska er fornøyd også. Nå skal jeg i hvert fall ta en pause fra denne modellen, helt sikkert!!!!


Ønsker alle en riktig trivelig og kreativ syuke.
ANNE LISE

4 kommentarer:

Bente sa...

Veldig fin veske.
Mottakaren må bli kjempefornøgd med denne.

Ha ein fin dag :-)

bentetove sa...

Så flott veske!
Jammen er du produktiv, løpere og vesker på rekke og rad.
Takk for kommentar på min side !

Sissel sa...

Heia
tusen takk for kommentaren på min blogg. Det er alltid koselig at de som er innom legger igjen en hilsen, og da fannt jeg din blogg også...
Må si du er flink og lager mye fint.
Mønsteret på teppet er i en bok som Finn scjøll har gitt ut, fikk kjøpt den på Husfliden på Levanger.
Ha ei fin uke.

---Sissel---

Timotei sa...

Så fin veske!
Kjenner godt igjen det med at det er vanskelig å si nei. Det er jo så koselig at noen liker det vi lager også, så da blir det gjerne til at en tar på seg noen oppdrag.