lørdag 2. oktober 2010

Vestlandstreff 2010

Nå nærmer det seg raskt Vestlandstreff. Det skal i år være i Haugesund og jeg er med i komiteen for dette arrangementet. Det er noe av forklaringen på at det blir lite gjort med sying og strikking for tida. Det er først når en er med på slike arrangement at en forstår hvor mye arbeid som ligger bak. Har vært vant til bare å komme og delta på kurs, måltider o.l.  Det blir det ikke noe av denne gang. Får ta det igjen et annet år.


Nå gjenstår bare å se hvor mange som finner veien til Haugesund og Rica Maritim Hotell helgen 8. - 10. okt.  Alle er hjertelig velkommen!


Tilslutt vil jeg bare vise dere et prosjekt som jeg har holdt på med en stund. Jeg bestilte en BOM hos Quiltefryd for 2 år siden eller så. Det har gått greit å sy singelblokkene. Blokkene med applikasjon er også laget, men der gjenstår en liten detalj - å sy alt på maskin. Det er det jeg så smått har begynt med nå.  Teppet heter Rosewood Cottage og er veldig fint, i duse pastellfarger, ferdig. Har dessverre ikke noe bilde av det. Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg kan vise et ferdig teppe her. I hvert fall en topp.....


Ønsker alle en riktig fin helg.
ANNE LISE

8 kommentarer:

Laurence sa...

Very beautiful quilt. Good week-end

Jette sa...

Det ser meget spændende ud ;o)

siv hege sa...

Har du sjekket bloggen min i det siste ;)?

Siv sa...

Åååå, det så nydeligt ut Anne Lise....

Rita sa...

Så mange fine blokker som ligger utover.
Jeg skal til haugesund, og gleder meg til denne helgen.

Fra gammelt til nytt sa...

Du har blitt trukket ut som vinner på bloggen min. vær snill å sende navn og adresse til jelber@online.no så skal jeg sende deg gaven.
Jorunn

AnKa sa...

WOW her ligger det mye arbeid i det som skal bli det flotte teppet:)
LYkke til med treffet.
Ønsker deg ei flott høstuke.

Elins systue sa...

Litt av et prosjekt du har for deg. Det kommer til å bli spennende når du får det ferdig