mandag 4. april 2011

Flere Awarder.

Jeg har sett på mange blogger nå at det deles ut Awarder.  Jeg har også fått noen av disse. Det er kjempekjekt. Har ikke fått summa meg til å svare og sende videre før nå.

De første awardene fikk jeg fra Elisabeth's quilt , Lappegal og Anne's Quilteri.
TUSEN TAKK ALLE SAMMEN.

Awarden skal gis videre til 5 blogger, som har mindre enn 100 følgere, slik at vi kan la oss inspirere av hverandre.

Reglene er slik:

1. Man må linke til den man fikk awarden fra
2. Man må sende awarden videre til 5 andre blogger
3. Man må svare på 5 spørsmål

Jeg har egentlig lyst til å sende til alle som er innom bloggen min, for det er så mye fint å se, men jeg må ta et valg og denne gang blir det disse:


Så til spørsmålene:

1. Hvorfor startet du og blogge?
    Hørte om det via quilteklubben min.

2. Hvilke blogger følger du?
    Hobbyblogger, for det meste quilting og strikking

3. Favorittfarge?
    Har hele tiden vært blått, men har også begynt å like brunt kombinert med rosa/lysblått

4. Favorittfilm(er)?
    Ingen spesiell, men det bør helst være krim.

5. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
    Kanskje et land i Europa hvor det er fine quiltebutikker.

xxxxxxxxx

Har også fått en annen Award fra Lis' liv med lapper.  
TUSEN TAKK FOR DENNE.

Her gjelder samme regler som over at det skal sendes  videre til 5 blogger som har mindre enn 100 følgere, slik at vi kan la oss inspirere av hverandre.

De jeg vil sende denne til er:


På denne awarden skal jeg skrive 8 ting om meg selv og det er litt mer utfordrende, men jeg får forsøke.:

1. Jeg er telemarking, men har bodd på vestlandet i over 25 år.
2. Jeg har passert 50 år ++, men føler meg stort sett som en 30 åring!!
3.Jeg er gift og har 2 barn som er flytta hjemmefra.
4. Må alltid ha med meg et handarbeide når jeg går ut.
5. Jeg jobber i kommunen i 75% stilling
6. Er aktiv med i både quilteklubb og husflidlag.
7. Prøver å trene og holde meg i form.
8. Skal flytte ut av landet, til Paris, til høsten.

ØNSKER ALLE EN FIN UKE.
ANNE LISE

1 kommentar:

Hanne sa...

Hei
Det ligger en Award og venter på deg i bloggen min ;)
Ha en fin kveld :))