tirsdag 10. juli 2012

Endelig ..............

Nå har det vært taust her på bloggen lenge.  Grunnen er flytting tilbake til Norge. Etterpå litt flyttehjelp til de unge som har kommet seg inn i nytt, flott hus og sist helg var det barnedåp.
Nå er jeg tilbake, forhåpentlig litt mer regelmessig.
Har vært innom og sett litt i blogglandia og registrert at mine PiF gaver er alle kommet fram.  Da er det på tide å få vist de fram her også.


Jeg valgte å sy lange grytevotter, eller hva jeg skal kalle de.  Dette er et mønster fra PW Quilt.  Applikasjonsmotivet har jeg hentet fra et mønster fra Teddytwinkle. Valgte å applikere på "lommen" på utsiden.  Da synes det bedre og der blir det ikke så for grisete når en bruker votten.  For de er laget for å brukes.

Nå venter jeg på flyttelasset slik at jeg kan få alle hobbytingene mine opp igjen. Vel, det er ikke det at jeg ikke har noe å holde på med her hjemme, men det nyeste og mest spennende kommer forhåpentlig til helga.  Venter,  venter........

ANNE LISE

6 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Velkommen hjem til gamlelandet igjen. Pif gavene var kjempe fine :o) Ha en riktig fin uke og Sommer!
Klem Lena

Trines hobby sa...

Velkommen hjem, jeg håper du har med sol i flyttelasset:)

bentetove sa...

Så flotte gaver!
Velkommen hjem igjen ja, kos deg med barn og barnebarn nå!

Hanne sa...

Velkommen hjem. Smarte gaver du hadde sydd:-)

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Flotte grytelapper du har sydd,heldige er de som vant de:-)
Misunner dere ikke alt styret med å flytte,men med samarbeid så går det!Ha en fin sommer,det er visst det nå,sies det!
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe Jåstad

lappetussa-Ingunn sa...

Likte veldig godt de gryte"remsene" du har lagd. Ga meg og inspirasjon, så kanskje jeg får tid til å lage selv. Kan jeg spørre hvor lange og brede dine er?
Ha en fin sommer!