torsdag 15. april 2010

Award

Denne koselige awarden har jeg fått fra BeritsBalsam.   Tusen takk for det!
Disse reglene følger awarden:
1. Legg den ut på bloggen din
2. Gi den videre til 12 personer
3. Link til de du gir den til
4. Gi de beskjed om awarden
5. Link til den du har fått den av

Jeg synes det er veldig mange fine, kjekke og imspirerende blogger der ute, og synes det er fryktelig vanskelig å velge ut noen. Derfor gir jeg denne til alle dere som titter innom min blogg.


Ha en fin kveld alle sammen.

1 kommentar:

Hanne-Kristine sa...

Hei Anne Lise, du kan bare glede deg til kurset, Joana Gomes var virkelig et friskt pust når hun var her i trondheim. Du får bare være forberedt på høyt tempo, MASSE sying...mye latter og en oppspretter på lur? ha ha ha.
Jeg har nå tatt en titt på siden din og ser du er en av de HELDIGE :oD som fikk være med på kurs med yoko saito. Eg bler heilt syge.... sukk... Skulle så gjerne ha vært med, kanskje neste gang...
Vi blogges nok igjen.... :oD
Bel det englandstur? flying? eller båt?
Hanne-Kristine