Posen er sydd i blått/brunt med lyst midtfelt.
Sydd på en tynn brun blonde ved overgangen oppe og nede.
Posen er ca. 45 cm. lang.
I april neste år skal jeg bli mormor for første gang. Det er noe jeg gleder meg veldig til. Og selvfølgelig har jeg veldig mange planer for hva jeg vil sy og strikke. Men så er det jo også såååå mye skjønt å kjøpe, i hvert fall her i Paris. Mye er dyrt, men så dukker det opp enkle ting som en mormor bare må kjøpe.
Det skjedde meg idag.
Disse sokkene bare lyste mot meg.
Siden vi nå bor i Paris, så må jo denne lille jenta reklamere litt for byen.
Når nå sokkene er "i boks",
må jeg se om jeg ikke kan finne noe å strikke som passer til.
Heldigvis litt tid igjen.
*****
Har også jobba iherdig for å få ferdig julepresang og julepynt som skal sendes utenlands,
gjennom SSCS-swapen til Chookyblue i Australia.
Det er første gang jeg er med på dette, så det er litt spennende å se hvordan det fungerer. Kan dessverre ikke vise noe av det jeg har laget ennå, men det kommer nok fram her etter jul.
Pakken ble i hvert fall sendt avgårde igår.
*****
Det nærmer seg helg igjen.
Her kommer det besøk fra Norge, så da blir det nok lite blogging.
Ønsker derfor alle som ser innom en riktig fin helg.
ANNE LISE
