mandag 21. desember 2009

Så kom vinteren.

Ikke ofte vi her på vestlandet er bortskjemte med mye snø. Men denne helgen skal jeg si det har kommet skikkelig. Heldigvis har jeg hatt mannen hjemme, så han har vært ute og måkt, ikke mindre enn 3 ganger i løpet av lørdagen og 1 gang på søndag. Nå vet vi ikke lenger hvor vi skal få gjort av all snøen.  Men jammen er det lyst og fint.  Bare se på disse bildene jeg tok idag da min datter og jeg var ute og gikk en tur i byggefeltet hvor jeg bor. Nesten trolsk stemning på noe.


 



Vil samtidig ønske alle som titter innom bloggen min

RIKTIG GOD JUL OG GODT NYTT (QUILTE)ÅR.

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så fine bilder. Koselig med hvit jul, men det er mye jobb med snøen når det kommer i store mengder.
Ønsker deg også God Jul og Godt Nyttår.
Elisabeth

sjoko sa...

Skal love for at dere har fått nydelig vinter. Godt nyttår !!!

Grethe sa...

Kjære følger!
Jeg synes det er veldig hyggelig at du følger bloggen min. Jeg takker for et hyggelig bloggår og ønsker deg et Godt Nytt År.
Ønkser deg også en trivlig nyttårskveld.
Klem fra Grethe.....nydelige bilder

2ne sa...

Her var det masse flott å titte på. Ønsker deg et riktig godt nytt år :-)