lørdag 18. september 2010

Blokk 6 endelig ferdig og litt småstrikk.

Så er blokk 6 ferdig. Det går sakte men sikkert framover. 
Det er 13 blokker totalt i dette teppet, så jeg har fortsatt litt å holde på med.

 

Har ei forholdsvis "ny" bestemor på jobb, og ho ønskte seg strikka sokker, lue og sjerf i rosa og hvitt til sitt lille barnebarn. Rosa sokker og lue er levert tidligere, men nå er resten ferdig og avlevert.  Dette er alt sammen strikka i Lanett. Kjekt å ha litt sånn enkelt og smått når jeg ser på tv og når jeg er ute på reiser/turer. Må alltid ha et strikketøy med meg.


Ønsker alle en riktig fin helg!
ANNE LISE

4 kommentarer:

Lillesnuppa sa...

Så flotte farger du har valgt på Vintage Valentine :) Gleder meg til å se ditt ferdig. Regner med du blir det om ikke jeg setter inn turboen da ;) Ha ei fortsatt fin helg :)

Guri sa...

Så utrolig nydelig du syr! Nydelige, delikate farger også!
Og søte små plagg også :) ha en fortsatt fin helg! Klem :)

HegeT sa...

Det teppe du lager er så flott..!!..
Blir spennende å se hvordan det blir når det er ferdig...
Og heldige arbeidskoleger som kan bestille de flottestte små plagg...
Blir nok sikkert satt pris på nå som høsten er i full annmars..

søndagshilsen
HegeT

ahli sa...

Dette blir kjempefint. Er spent på resten.