søndag 12. desember 2010

Trekning av Give Away.

Etter en litt hektisk helg, med bl.a. henting av flyttelass fra Bergen og hjem hit, har vi endelig vært i burtsdagskalas og også foretatt trekning av min Give Away.  Vil først takke alle som har vært med. Veldig hyggelig å se at så mange titter innom bloggen min, både kjente og ukjente navn. Dette har vært skikkelig gøy.

Vel, her er vinnerne. Førstepremie vinner som får med fingerbøl ble Sølvi med Sølvi's blog  og den andre som får en gevinst er Svalen med bloggen Med skaperglede.  Flotte blogger begge to, så ta gjerne en titt innom.

GRATULERER til dere begge, så hvis dere er snille og mailer meg adressen så kommer kanskje bladene og litt annet kanskje fram før jul. Send adressen din til:  anneliseak(alfakrøll)yahoo.no

Ønsker alle en fortsatt fin førjulstid.
ANNE LISE

4 kommentarer:

Svalen sa...

Hei.
Dette var litt av en overraskelse, tusen hjertelig takk!
Bladene ser så spennende ut, jeg gleder meg:)
Mail er sendt, vennligst gi beskjed om den ikke dukker opp hos deg.
Fortsatt god adventstid,
Svalen.

Sølvis blog sa...

Så gøy, dette hadde jeg ikke forventa nei. Nå vet jeg hva jeg skal kose meg med i jula.

Svalen sa...

Hei.
Tusen takk for pakke med masse flott innhold!
I kveld skal jeg riktig kose meg med bladene og den hyggelig lille boken. Har alt tittet litt i bladene, mange supre mønstre!
Genial nål, jeg pleier å forlegge brillene her og der. (Det var godt du la med bilde.)
Smart liten marihøne, den og nålene skal få jobbe godt.
Tusen hjertelig takk,
klem fra Svalen.

Sølvis blog sa...

Tusen takk for alt som dumpa inn i postkassa her like før jul. Og ja alt var helt og fint.