lørdag 12. mars 2011

Tis the season - et Stitch-A-long prosjekt

Jeg har i år meldt meg på et Stitch-A-Long prosjekt hos Chookyblue. Vi skal sy juleteppet "Tis the Season" av Natalie Bird.  Det er et koselig teppe med 12 små stitcherier. Det har starta nå i mars og er beregna å være ferdig "i god tid" før jul 2011. Vi får se hvordan det går...  Jeg har for sikkerhets skyld funnet ut at jeg skal sy 2 tepper parallellt, slik at Tonje, min datter, kan få et når hun får sitt nye hus ferdig.  Heldigvis tror jeg ikke det blir før jul 2012. Hvis jeg skulle henge etter litt med det andre teppet. Det er en egen blogg hvor det blir lagt ut innlegg fra de som er med på opplegget. Gå gjerne inn HER og ta en titt.


Her er et knippe bilder av mitt prosjekt.  
Mønsteret til venstre, stoffene jeg tror jeg har valgt til høyre, 
og det jeg har fått sydd hittil, 1,5 stitchery, i midten.  
Kjekt håndarbeide å ta med seg til Tromsø dette.
(hvis jeg skulle få litt ledig tid???)

Ønsker alle en riktig fin helg!
ANNE LISE

5 kommentarer:

Trines hobby sa...

Skal bli spennende å se det ferdige resultatet! god tur til Tromsø. (jeg må desverre være hjemme denne gangen)
Trine

Lis sa...

Blir spennende å følge denne alongen fra sidelinjen ;) Nydelige stoff du har valgt!
Lykke til videre!
Ha ei god helg:D

Chookyblue...... sa...

glad you are enjoying the SAL........your fabrics are lovely and will be nice to make a quilt for your daughter too.........and YES you will have it finished in time for Christmas

Smiloghverglad sa...

Blir spennende å se hva du lager ! Fine farger :-) Ha en fin søndag !

ahli sa...

Spennende prosjekt. Fine farger som du har valgt. Jeg skal også til Tromsø, gleder meg stort.
Astrid