onsdag 8. juni 2011

Jeg vant , jeg vant.

Ja, så har jeg jammen vært heldig igjen..   Denne gang var det Lis som har hatt Give away. Gevinsten var en nydelig liten duk.  Den var jeg så heldig å vinne, og nå er den blitt lagt på et lite bord i stua.  Men tror nesten den skal få være med til Paris.  Tusen, tusen takk Lis.  Har du lyst til å se hva mer Lis holder på med, så gå inn på bloggen hennes HER.  Der er det veldig mye fint å se.

 Her har duken fått plass på det lille bordet mitt.

Her er et nærbilde av sømmen.
4 små ordtak om vennskap i hjørnene. 
Nydelige broderier på blokkene. Midtblokka har et eget motiv, 
litt vanskelig å se på bildet, men det er flott.

Ønsker alle en flott uke og en fin pinse.

ANNE LISE

4 kommentarer:

Bente sa...

Gratulerer!
Så heldig du var :-)
Duken var nydeleg.

Siv sa...

Så flott den var. Skal si du har vinnerlykke, gratulerer og god pinse!!!

Margit sa...

Gratulerer! Kjempefin duk - God pinse helg :D

Elisabeth sa...

Gratulerer med en kjempeflott gevinst. Ville ha tatt den med meg jeg også.
Ha ei fin pinse du også.

Elisabeth