onsdag 17. august 2011

Siste blokker .....

 
Så er de 2 siste blokkene i Stitch-a-longen ferdig. Har jo planer om å sy et til til min datter, men tror jeg venter til over jul dette året før jeg starter opp igjen. Dvs. jeg har sydd 2,5 bilde allerede. Skal nok bli ferdig det også før ho flytter inn i nytt hus....

Er veldig spent på å se dette teppet helt ferdig. På bloggen Stitch-A-Long, kan dere se flere bilder av tepper som allerede er ferdig. Det er utrolig mange fine og forskjellige tepper. Utrolig hvor forskjellig smak vi damer har, og godt er jo det. Ta dere en titt innom og vurder selv.



Her har jeg fått sydd sammen blokkene. Nå gjenstår å få på rammer rundt og så blir det og quilte og sy på lukkekant.  Bare å stå på nå...   Nå skal det bli ferdig!!!


ANNE LISE

7 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Jeg syntes de er så flotte! Jeg lurer på hvor du får de fine mønstrene ifra, jeg er ganske ny på dette her :)
Ha en fin dag, klem.

Bjørg sa...

Ja det var mye forskjellig! Syns ditt teppe er kjempefint jeg!

Anonym sa...

Vackra block, kommer pryda sin plats! Blir väldigt sugen på att handsbrodera jag med när jag ser detta, kanske är dags att göra en stitchery-bom jag med. Tack för inspirationen!
Kram Päivi

Chookyblue...... sa...

looking fantastic...........not long til you will be finished...........

Hanne sa...

Her går det unna:-) Kjempe flott, gleder meg til å se det helt ferdig. Synes fargene dine er kjempe flotte. Gleder meg til å se det helt ferdig:-)
Ha en fin helg...

Siv sa...

Så flotte de er, Anne Lise! De er utrolig kjekke å sy. Fikk sydd 3 stykker når jeg satt nede på stranden i Tyrkia. Kjekke å ha med seg på tur.
Godt du endelig har fått flyttelasset og fått ting på plass!!!
Snakkes!
Stooor klem

annemariesquilt sa...

Nyderlig quilt...
Jeg prøver meg på litt stitchery innimellom men jeg er ikke så flink men jeg sier til meg selv at hvis jeg ikke prøver så blir jeg heller ikke bedre ;-))