fredag 30. september 2011

Roseteppet - ett steg videre.

Har problem med å fullføre prosjekt. Men det betyr ikke at jeg ikke syr noe.  Nå har jeg funnet ut at Roseteppet vil bli veldig fint på veggen her i Paris. Har nå funnet alle delene (som er ferdig brodert) og skal prøve å få blokkene sammen.  Her er 2 blokker klare.  Mangler stitchery på etpar små roser, men venter til jeg får sydd sammen mer. Nå er da halvparten av blokkene satt sammen. Prøve på nr. 4 i helga.

Oisan, det er visst ikke så lett å se at dette er 2 separate blokker.
Men de hører altså til på forskjellige plasser på teppet.

Ønsker alle en flott høsthelg !
ANNE LISE

6 kommentarer:

Trines hobby sa...

Lekkert! Gleder meg til å se hele teppet ferdig.
Ha en flott høsthelg!
Trine

Siv sa...

Nå er du litt for rask her....jeg klarer ikke å henge helt med...:o))...men, men du får nå bare bli ferdig, du....kommer etter jeg også!!! hi, hi...god helg, Anne Lise...Stor klem fra Bergen!!!

Hanne sa...

Åååå, det blir kjempe flott.Har mønsteret eg og, men eg er redd for att visst eg begynner blir det enda ett teppe i UFO haugen... God helg til deg:-)

Elisabeth Solum sa...

Så flotte farger sammen! Og roser, vannkanne og hjerter, sååå koselig!
Dette må du bare fullføre snart! :)
Ha en god helg!

Svalen sa...

Roseteppet er så vakkert, så det utstilt hos Quiltekroken i Bergen.
Du kan riktig glede deg til å få det på veggen!

Lis sa...

Dette blir flott Anne Lise!
Gleder meg til å se det ferdig :)
Ha ei fin helg:)
Klem