onsdag 26. oktober 2011

Endelig noen ferdige prosjekt.

Selv om det bare er ca. 3 mnd. siden jeg kom til Paris, har det klart å bli en god del UFO'er.  Det er alltid så spennende å begynne på nye ting.

Nå har jeg midlertid tatt meg sammen og fått fullført noen prosjekter. Noe skal jeg ha med til Norge i morgen og noe får jeg pynte med her.

Sirkelpunger var veldig populært tidligere i vinter/vår. 
Jeg ville også prøve meg, men kom ikke lenger enn til å  quilte stykkene. 
Nå har jeg endelig fått de ferdig og flere er under arbeid.

Denne løperen har jeg sydd en av tidligere.  
Jeg fikk seinere en bestilling på en maken, 
og nå er den ferdig.

Dette er stjerneløperen som sto i Quiltemagasinet 4/2011. 
Vanskelig å få gjengitt fargene ordentlig, 
men det er gråtonene i den siste juleserien fra Stof.  
Denne var veldig kjekk å sy.

Ha en fin onsdagskveld !
ANNE LISE

8 kommentarer:

RyumQuilt sa...

Kjempefine løpere. Sirkelpunger har jeg prøvd tidligere, men jeg synes da det var sånn slit med lukkekanten under glidelåsen? Mulig jeg gjorde det på en tungvint måte?

Ha en flott dag ;)

Siv sa...

Så flotte løpere. Og ikke minst sirkelpungene. Dyktig som alltid!!!
God tur til Norge, og så må du kose deg masse.
Stoooor klem fra Bergen

Trines hobby sa...

Flotte ting alle sammen! Det er godt å bli ferdig med noe som ligger der under bordet ikke sant?? Da kan man med god samvittighet starte på noe nytt!! Kos deg både i Paris og Norge:)
Klem fra Trine

ahli sa...

Kjempefine punger og løpere du har sydd.
God tur til Norge.

Astrid

Siv sa...

Nydelige løpere begge to! Jeg likte fargevalget ditt kjempegodt! Og sirkelpunger er alltid like populært.

Anonym sa...

Hei Annelise !
Flott løper du har sydd ! Jeg sydde en lik til bordet på møterommet her på skole, men jeg laget den dobbelt sp lang, i lilla. God tur til "gamleland" - bare så synd du ikke kommer til disse kanter. Klem fra Toril

Elisabeth Solum sa...

Flotte sirkelpunger og løpere! Likte spesielt god løperen med stjerner!
Nydelig! :) Ha en god helg!

PW Design sa...

Du har verkligen legat i sedan senast jag tittade in här. Allting är Jättefint och äppeltyget i nessarna ursött!
Kram Päivi