søndag 29. januar 2012

JIPPI........

Endelig er Roseteppet mitt helt ferdig og tilogmed kommet opp på veggen her i Paris.  Litt vanskelige vegger å henge ting på, så det er spennende å se om vi en morgen våkner med teppet på gulvet.
Men som jeg sa til min mann: "Det er heldigvis ikke noe knuselig..." Men satser på at det går bra.

Teppet er quiltet av Merete Ellingsen, og jeg er kjempefornøyd.  Dette ble gjort i oktober, men så har det ventet på alle disse Yo-Yo ene da.......  Det tok sin tid, men når enden er god osv........

******

Her kommer noen nærbilder av både litt quilting, stitching og noen Yo-yo'er også.


Dette er min første OPAM for 2012.  
Var lenge redd jeg ikke skulle klare å få noe ferdig i januar, 
men det ordna seg .......
Håper det kan bli litt mer utover året.

Ønsker alle en fin, fin søndag!
ANNE LISE

17 kommentarer:

Siv sa...

Nydelig, Anne Lise!!!! Gratulerer med et nydelig FERDIGT produkt...:o))...


Stor klem fra
Siv

Marit Johanne sa...

Så nydelig teppe det ble! Det kan du være stolt av og glede deg over!

Margit sa...

Gratulerer med ferdig teppe :O)Nydelig!!

sjoko sa...

Utrolig fint teppe. Gratulerer - må være hyggelig å se det og tenke på Norge :O)

Laila sa...

Gratulerer! Eg har akkurat make teppe liggande her i sofaen :)

Inger sa...

Gratulera med ferdig teppe. Har akkurat gjort mitt ferdig også, må få blogga det snart.

Siv sa...

Kjempefint teppe! :o)

Rita sa...

Hei! Nydelig teppe og mye arbeid tenker jeg. Ha en fin uke!

Googy Girl sa...

you quilt is really lovely Annalise, how nice to have it on the wall where you can see it all the time

congratulations on your first OPAM finish for 2012

Trines hobby sa...

Du verden så fint det blei!
Trine

ahli sa...

Gratulerer. Nydelig teppe

Astrid

Bjørg sa...

Gratulerer! Teppet er Så flott!

Anonym sa...

Gratulerer med nytt, flott teppe ! Deilig å ha det ferdig, tenker jeg. Hilsen Toril

Tone sa...

Grattulerer med et nydeligt Roseteppe! Kos deg med teppet på veggen! Ha en fortsatt fin helg!

Anonym sa...

Gratulerer med et flott teppe med mye forskellig søm på.

Du lurte på hvor jeg skulle quilte hjerteteppet, jeg skal ha det til Quiltekjelleren i Hol. Har brukt henne før og er veldig fornøyd, samtidig ligger det ikke så langt unna og kan levere det selv hos henne.

Kos deg med slutten på samme teppe og det er nok ikke lenge før du er ferdig.
Ha en fin syuke.

tillymint sa...

I just popped over from the OPAM list and wanted to say how much I love your finished quilt. It is so beautiful!

Elisabeth Solum sa...

Gratulerer at du er ferdig med det nydelige teppet! For en kjempejobb!
Ha en god dag!
Klem Lisa