tirsdag 15. mai 2012

I-pad mappe.

Så har jeg forsøkt meg på en I-pad mappe, etter mønster i MyQuilt nr. 01/2012.  Det er et greit mønster, men usikker på om det passer, siden jeg ikke har noe å prøve med.
Vel, den går i posten hjemover i morgen, så får jeg vente på tilbakemelding.  Krysser fingre for at den er OK.

Min sønn er skikkelig Chelsea-fan, så det måtte bli blå/hvit mappe. 
Dette var den blåfargen som matchet best.

Han er også veldig begeistra for alt som har med sauer. 
Så da jeg viste han dette stoffet, måtte det bli fór.

Jeg har brukt borrelås som feste i stedet for magnet.

Så måtte jeg jo klippe ut en sau og applikere på framsiden av lokket. 
Sjuler samtidig det meste av sømmen til borrelåsen.

ANNE LISE

4 kommentarer:

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Den datamappen er kjempefin,og den passer helt sikkert!Gratulera som bestemor,kos dere masse når dere møtes!Er det vår og sol i Paris?,nå er eg blitt skikkelig versjuk,regn i bøtter og spann!
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

Oddbjørg sa...

Denne må vel bli godt mottatt! Morsomt med sauestoff.

Solveig Bloch sa...

Kjempefin. Passer helt sikkert, og den sauen i front gjorde virkelig sitt!

Anonym sa...

Ja denne ble skikkelig tøff, tenker gutten blir kjempefornøyd, både sauer og Chelsea i en og samme mappe..... Tøfft ;o)